10 Ocak 2017 Salı

Eva’ya Mektuplar VI

Selam aleyküm. Nasılsın Eva? Beni soracak olursan yalnızım, bir de İsrail. Biraz uzaklaşmaya karar verdim kendimden son günlerde. Dört yıl önce başladığım şiiri de bitiremedim henüz. Geçenlerde Mars’ta da su bulduk. İçmedim ama, içmeyeceğim de. Çünkü kafamın içindeki diyalektik kuşkuculuk ölmedi daha. MİT için çalışan birkaç esnaf dışında her şey güzel diye bilirim hayatımda. Burada her şey değişti Eva. Değişimin kendisi bile
Anketler bu seçimde merkez sağ diyor. Durum o kadar kötü mü orada?

Sevgili Eva. İki kere iki dört ediyorsa bu senin güzelliğinin yüzü suyu hürmeti üstünedir bilmelisin. Dünya edebiyatı aşkın tanımını yapamadı henüz. Çok şefkatli ve iyi kalpli kadınlarla tanışıyorum buralarda, Allah'a şükür hepsi de çirkin. Güzel bedenlerde sonsuz sevgiyi arayanların birliktelikleri çok kısa sürüyor nedense. 
Annenler nasıl? Karşı apartmandaki çocuk halen aşık mı sana

Düşünsene Eva? Fransız ihtilali, sanayi devrimi, Mavi Mira çeteleri, Cumhuriyet Halk Fıkrası, Vadeli piyasa ekonomisi, Merkez medya, Berlin’in düşmesi, İMF fonları, Başkan Kennedy’in vurulması, Hippiler, Doğu Blok’un dağılması, Kentsel dönüşüm bunların hepsi bizim çabuk ölmemiz için. Üzgünüm ama galiba yanlış ölüyoruz. Sana en son yazdığım şehirdeyim hala. Hani Siyasi haritaların en sağında kalan. 
“Yaşasın İktidar partisi. Yaşasın yeşil sermaye ve muhafazakar demokrasi.” Günde beş vakit böyle bağırıyorum artık. Lütfen bağışla. KPSS’den 72 puan aldım da memur olurum belki.

İşte böyle ölüyorum her saat başı Eva. Devlet bankalarının umurunda bile değilim, biliyorum. YSK’ya olan borcumu da ödedim bu arada. Ece Ayhan okuyorum son günlerde, içimdeki çarmıha gerilmiş İsa’dan kurtulmam an meselesi. Son sınavda kavimler göçünü sordu öğretmenimiz. Kısa Samsun içiyorum artık, hem ucuz hem de babamın içtiği sigara, geçmişimi hatırlatıyor bana. 
Balkonlarına konan kuşlar nasıl? Küfür ediyorlar mı hala bana? Acil cevap

Sevgili Eva.
Göz göze geldik önce seninle
Sonra burun buruna
Daha sonra diş dişe
Tanrı ulu’dur, bütün devletler katil
Sana gene yazacağım, çünkü okul bahçelerindeki bayrak direkleri kadar yalnızım.
Hayallerime kahve içmeye de gel olur mu?
Şimdilik hoşça kal.

Özkan Günaydın ‪#koleracumhuriyeti ‪#şizofrenTıngırtılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder