14 Ocak 2017 Cumartesi

Özkan Günaydın / Psikologlar En Büyük Ruh Hastalarıdır.

Ben ‘Seni Sevmiyorum’ diyebilirsin ama 
Bir nesneyi, bir olguyu, bir canlıyı sevmeden asla yaşayamazsın Şebnem.
Ayrıca bu akşam oturup birlikte Allah’a inanmamız gereken bir konu var.
Telefon numaramı yazıyorum; 0(53Leyla) 64Aslı 5Şirin 1Sabiha
Geleceksen bir sefer çaldır
Yok benim senin gibi zibidilerle işim olmaz diyorsan,
Whatsapp’ta durum güncellenmeni ‘Katil Devlet’ olarak değiştir, ben anlarım.

Şebnem, Kamboçya’nın Dünya'da süper bir güc olması ,
Mars’ta suyun bulunması,
Orta doğu’da haşmetin, cebirin, zulmün ve baskının yok olması,
Bolivya’da bir kahve üreticisinin Starbucks’ta doya doya kahve içmesi,
Senin beni, bir sevmene bakar.

Şebnem! Bütün diktatörler de olduğu gibi, Führer’de de ‘Ölçek hastalığı’ varmış. Her şeyin en büyüğünü, en yücesini, en kudretlisini istiyormuş. Bizim aşkımızı düşünüyorum da; ben en çok seninle vakit geçirmek istiyorum, en çok seni sevmek, en çok seni görmek, en çok seninle konuşmak, en çok senin bana soyunmanı istiyorum. Yoksa ben de bir faşist miyim Şebnem?

Şebnem diyelim ; A noktasından V1 hızıyla, B noktasından V2 hızıyla iki araç birbirine doğru hareket etsin ve C noktasında ‘T’ kadar süre sonra Karşılaşsınlar. A'dan kalkan araç (BC) yolunu x sürede, B'den kalkan araç (AC) yolunu y sürede alsın. 
Peki o zaman sever misin beni, bu hususla ilgili herhangi bir ihtimal var mı?
Sev işte lan beni, ne olacak sanki.

Senin varlığın o kadar yok ki Şebnem! 
Bir felsefe alt dalı olan Ontoloji (Varlık Felsefesi) 2600 yıldır, yerinde sayıp duruyor öylece.
Şebnem , yan masal komşum
Psikologlar en büyük ruh hastalarıdır.
Canlılar, Biyolojiye göre 4’e, bana göre ise 5’e ayrılır Şebnem.
1.mikroskobik canlılar 2.insanlar 3.hayvanlar 4.bitkiler 5. Seni sevenler.’ Diye

Çok saçmaladım bağışla
Seni Seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder