17 Ocak 2017 Salı

Felsefik Sayıklamalar, Birkaç Ton Aforizma ve Rubai Denemeleri (VI)

Bir kapkaççı eğer karnını doyurmak için mesleğini icra ediyorsa helaldir, yok işi ticarete dökmüş ise bu haramdır.

Ne demek lan Leylayı vurdular.! 
Leylayı zaten vurmamışlar mıydı?

Herhangi bir kadının bir burnu, iki gözü ve kulağı, gösterişsiz memeleri ve köprücük kemiği varsa helaldir, alın evlenin onunla. 
Ama yok saçları dalga dalga, selvi boylu, al yanaklı, üstelik dünyalar güzeli ise işte bu haramdır.

Devlet bir kişiyi dahi öldürse katildir. 
İki kişiyi öldürüyorsa da katildir. 
Üç, dört, beş hiç fark etmez; 
Devletler hep katildir zaten.

-Kimmiş gelen?
+Alacaklılar bey?
-Yok deseydin evde. Ölmeye gitti gelmeyecekmiş bir daha bu taraflara, haklarını helal etselermiş.
+Dediydim ama inanmamışlardır kesin.
-Şu şiir kitabı bi tutsun. Seni saraylarda yaşatacağım hanım. Elini sıcak sudan soğuk suya değdirmeyeceğim. Beşi bir yerde asacağım boynuna, söz. İşsiz bir şair sözü hem de. 

Osmanlı İmparatorluğunda tebaaykende çok yalnızdım,
Cumhuriyet kuruldu, vatandaş statüsüne geçtim yine çok yalnızım lan. 
Olayın yönetim şekliyle bir alakası yokmuş. 
Ana dilim gibi bir şey şu yalnızlık, onu anladım.

Paranoid Şizofreniyim ben; sana seviyorum, öp bana.

Bir insan bir şişe şaraptan sonra sevdiğini
İki şişe şaraptan sonra geçmişini
Üç şişe şaraptan sonra vergi borcunu
Dört şişe şaraptan sonra da mevlasını hatırlarmış. 

Cihadına iman olmak istiyorum
Ayetler, masallar, Allahu ekber nidaları böyle
Burası kasıyor, numaranı yaz istersen
Whatsapp’tan devam edelim güzelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder